Esošais Britu rallija čempions rallijā debitēja 2009. gada Rallijs Kalnamuiža, tolaik startējot ar Renault Clio. Praiss izmantoja Latvijas sniegtās iespējas, kas viņam ļāva sākt startēt rallijā gadu ātrāk kā to būtu varējis darīt Lielbritānijā.
Drīz vien Praisa talants bija acīmredzams – rallijā Gulbis tika izcīnīts pirmais goda pjedestāls, tiekot pie otrās vietas savā klasē. Pēc braukšanas eksāmena nokārtošanas, Praiss vēl paspēja piedalīties 2010. gada rallijā Sarma ar Ford Fiesta ST automašīnu, tomēr šī gada Tet Rally Liepāja Praisam būs pirmās sacensības Latvijā kopš tiem laikiem.
Mahinletā, Velsā dzimušais autosportists gan neatceras pārāk daudz no karjeras pirmsākumiem, tomēr tam šoreiz nebūtu lielas nozīmes, jo Tet Rally Liepāja norisinās otrā Latvijas pusē, turklāt Praiss atgriežas ar daudz jaudīgāku auto. Ja pirms iepriekšējā posma Polijā, kas Praisam bija pirmais ar MAPO Motorsport sagatavoto Škoda Fabia evo Rally2 auto, Praiss nebija piedalījies nevienā rallijā pēdējo septiņu mēnešu laikā, tad šoreiz ar stūrmani no Beļģijas, Stefanu Prevo, viņi gatavojas aizvadīt jau otro grunts ralliju trīs nedēļu laikā.
Brits Oušens Praiss pēc Polijā aizvadītā pirmā sezonas rallija stāsta: “Pēc Rally Poland vajadzēja uz brītiņu atkāpt solīti atpakaļ un novērtēt kas izdevās un kas neizdevās, un restartēties, lai ar jaunu sparu varētu uzsākt Tet Rally Liepāja. Mašīna, ceļš un es līdz galam nesaslēdzāmies Polijā, un noteikti septiņu mēnešu pauze bija liels faktors tajā. Varbūt Britu nacionālajā čempionātā vēl varētu iztikt, bet ne ERC līmenī, kur tu sacenties pret profesionāliem rallija braucējiem, kuri sacenšas vai testējas gandrīz katru nedēļu. Bet es necenšos atrast atrunas, un esmu ļoti pateicīgs par iespēju startēt ERC. Līmenis ERC ir ļoti augsts, tomēr tas nav neaizsniedzams.”
“Latvijā noteikti ies citādāk. Pēdējos ātrumposmos Polijā ar Fabia auto biju krietni apmierinātāks kā startā, šī mašīna ļoti atšķiras no Volkswagen Polo, ar kuru vinnēju Lielbritānijas čempionātā, un tagad, ar rallija pieredzi, es jutīšos daudz komfortablāk. Cerams, ka šoreiz man nenāksies pirmajam šķūrēt ceļu, jo Polijā pierast pie jaunā auto noteikti nepalīdzēja braukšana pa slidenu segumu.”
“Esmu ļoti priecīgs par iespēju doties atpakaļ uz Latviju. Es biju pusaudzis laikā, kad tur biju pēdējoreiz, tāpēc pārāk daudz vairs neatceros. Ralliji, kuros toreiz startēju, atradās uz austrumiem no Rīgas, savukārt Tet Rally Liepāja atrodas valsts rietumos, tāpēc šis man būs jauns reģions. Tas, ko es no Latvijas atceros – Latvijas cilvēki ir ļoti draudzīgi un mīl ralliju.”
“Kad tu sāc startēt rallijā, tu nekad nezini cik ilgi to darīsi, jo tam ir daudz jāziedo, tu nezini cik labs tu tiešām esi un arī izmaksas ir liels faktors. Kā sešpadsmitgadnieks es vienkārši izbaudīju ralliju, jo toreiz tas varēja būt arī pirmais un pēdējais gads sportā. Tāpēc esmu ļoti lepns atgriezties Latvijā kā Lielbritānijas rallija čempions.”